19 April 2012

Jaha hörrni, det går fort nu.. Det är redan torsdag igen vilket innebär att det snart nalkas helg, LEDIG helg dessutom. Det är inte alls illa faktiskt.
Gårdagens aktivitet innebar löpning med min kära syster. Alltså jag kan inte förstå hur lika vi är... (Båda tycker väldigt mycket om rosa och det syntes igår kan jag säga) , vi såg ju för fan likadana ut. Svarta byxor, Rosa tröja och en ljusare rosa tröja under den översta tröjan. Allt såg tusan likadant ut, haha, helt jävla sjukt alltså. Sen skulle vi starta våran löprunda, och jag kan säga att starten inte var den bästa ..
  1. Vi möter andra löpare av det andra könet, varav den ena ser ut och skratta gott för sig själv för att jag och jenny ser ut som vi gör...
  2. Vi startade i uppförsbacke så att mjölsyran kom fortare än kvickt..
  3. Vi får därefter världens skrattanfall så vi inte kan andas..
  4. Vi fick göra ett ofrivilligt avbrott precis efter backen så vi tappar fart..
Ja, ni kan själva förstå att vi hade lite svårt att komma igång, men efter allt detta så gick det ändå rättså bra. Dock så hade jag tur att jenny var med för annars hade jag fan gett upp.. Men 5 km sprang vi iallafall , så det var inte så illa ändå tycker jag :) Vi var nöjda efteråt båda två.. Vi ska göra en repris på söndag igen hade vi tänkt, men jag tror inte vi kör på samma spår då, och jag ska nog ta på mig en annan tröja också. Hahaha.
Idag så har jag varit ute på en 8 km lång promenad med Louise, det var riktigt skönt ute så nu hoppas man ju på att våren är påväg, men man har ju hört att det ska snöa imorgon?
Hepp, dags o ta tag i dagen kanske?
På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0