Äntligen!

Efter en hel vecka så har jag äntligen fått träffa syster och älskade Alice igen. Gud, jag älskar att umgås med syrran och den lilla rosa pricken. Jag är så himla glad att vi , fortfarande har en så himla bra kontakt. Vi pratar om allt, vi är lika på många sätt, har samma humor, tycker det mesta i livet är kul och ja, kort sagt- jag älskar min syster! Syrran finns ju alltid där när jag som mest behöver henne, och hon är en av mina bästaste vänner!
Ni kan kolla in hennes blogg, den är så jävla rolig att läsa.. Hon skriver om sina rosa prickar som betyder så oerhört mycket för henne, och hon är väldigt duktig på att skriva. ---> www.jagochrosaprickar.blogg.se
Check it out!
<3

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack finaste bäste syster. Du betyder massor för mig med.. Det vet du!! Herregud, vad skulle man göra utan dig?? Löpning på måndag igen?? Förhoppningsvis utan skumma mannen, fåglarna, rosa tröjan samt vägfrågepojkarna? Puss

2012-04-28 @ 23:12:30
URL: http://jagochrosaprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0