Härliga fredag!

Åh kära fredagseftermiddag, du är så välkommen! Som jag har längtat till denna underbara helg som ska gå i lugnets tecken har jag tänkt.. Alltså inte göra speciellt mycket och ta dagarna som dom kommer :) Förutom att vi ska till soptippen imorgon dårå..
Såååååå, min kära mor har också hittat hit. HEJ MAMMA <3 Denna underbara mamma som alltid finns där, som alltid har rätt i det hon säger och som man alltid älskar så himla mycket.. Den bästa mamman som finns helt enkelt!
Vad händer ikväll då? Jo förstår ni att jag, Madde och Louise ska ha myskväll hemma hos Louise (detta innebär pizzakäk, coladrickande, godisätande , ja fredagsmys helt enkelt)
... Jaha, och vad skriver man mer för att inte bli för långtråkig liksom? Tror jag ska stanna där faktiskt och önska er en trevlig fredagskväll!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0