Härliga Söndagskväll

Det finns helger som denna som bara är så himla underbara.. När man har fått umgås och myst med sina nära och kära (dock har jag inte träffat min kära familj på hela veckan ;/ ) , det är då man trivs som bäst.. Jag och min älskade simon hade en mysig fredagskväll tillsammans då vi kollade på "BB" , tvserier och film.. Pizzan som vi åt var även given denna underbara fredag!
Igår fick jag även för mig att ha en vinkväll hemma hos mig. Madde och Mattan kom och sällskapade och gud så mysigt vi hade. Kvällen gick så himla fort att jag trodde simon skämtade när han sa att klockan var tolv och att deras pokerspelande var över.. Detta fick mig att verkligen förstå att jag kanske på något vis måste se till att träffa damerna lite oftare, för det var verkligen en skitkul kväll igår.. Lite runda under fötterna blev vi allt också :)
Så för att summera denna helg som även har varit en jobbarhelg (!) så har den varit grym rent ut sagt. Mer såna helger..
Nu ser vi fram emot ännu en härlig arbetsvecka, eller hur? :)
Så gamla bilder, men ack så fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0