Vi är alla Unika, men här inne finns det bara en..

Hej du unika besökare som tittar in hit åtminstonde en gång om dagen, ja just det , DU som är den enda som glor in här på bloggen.. haha, jag har då mina aningar om vem detta kan vara , men kommer inte avslöja något om vem jag tror att det är , skulle ju vara lite småknasigt om jag gissade fel?
Iallafall, har inte bloggat på någon vecka eller två. Det händer inte alltför mycket just nu och jag känner väl att det inte är så väldigt många som vill läsa om det och därför har det inte dykt upp något inlägg.. Jag sitter mest och kollar in andra bloggar och drömmer mig bort. Tänk om man själv någon gång skulle kunna tjäna pengar på att skriva om det som händer i ens vardag!? Det vore rättså nice faktiskt.
Tänk , en vacker dag kanske jag också blir rik på just min blogg! ;)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tjao! Håller helt med dig syster. Vore nice att kunna skriva sig rik, helt klart vore det gött! PUSS

2012-04-12 @ 11:18:07
URL: http://jagochrosaprickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0