Det här med Big brother..

Ja, det här med Big brother.. Jag undrar om det är så många som egentligen kollar på det. Jag är en av dom och det står jag för, det är en höjdpunkt för dagen som man ser fram emot när man kommer hem från jobbet. Det kanske låter lite mobbat, men så är det. haha. Det är bara tur att det finns dom i min omgivning som kollar på det också, så att man har någon att diskutera saker och ting med.. Det händer ju trots allt en hel del i det där huset..
Så, mina funderingar kring BB är då;
-Varför är Sipan så dum mot typ alla och psykar dom tills ingen tycker om honom längre?
-Varför är det så få tjejer i huset?
-Hur kom Rodney in i bilden egentligen? Kommer han också ha en chans nu att vinna vinstpengarna?
-Vilka är de tre mystiska personerna som kommer att komma in i huset ikväll?
-Varför gick Hanna W ut självmant? Man saknar ju faktiskt henne i huset
-Varför sitter jag (Kajsa Börjesson) och funderar på dessa ovästentliga frågor? Jag har liksom typ blivit helt fast i det här jäkla programmet ;)
Apropå allt och inget så har jag haft en riktigt bra helg med min älskade sambo. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, han är ju liksom mitt liv nu och om han skulle försvinna så skulle jag inte vara någonting.. <3

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja du syster, jag kollar oxå på skiten.. men det står jag inte för... Fasiken, det är ju så kört och många av dom är ju så körda! PUSS

2012-03-26 @ 14:29:03
URL: http://jagochrosaprickar.blogg.se/
Postat av: SnyggSimon

Jag har hittat hit baby! ;) Hör dig snarka inifrån sovrummet nu för övrigt, ska nog krypa ner bredvid dig snart <3

2012-03-31 @ 00:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0