Katt och husvakter

Just nu är jag och sambon katt och husvakter. Det är absolut inga som helst problem med det... MEN , den ena katten är så otroligt jävla klumpig att han skulle kunna väcka döda när han hoppar upp och ner från saker. Man blir ju rent ut sagt livrädd när han rör sig på natten i huset, för det låter som om det är en människa som grejar där utanför dörren intill sovrummet.. Ja, lite överviktig kanske, men han är framförallt en klumpeduns...
Han bevisade detta för mig imorse när han hoppade ner från diskbänken i köket (japp , han kommer dit upp på något sätt och jag vet inte hur), och landar i princip på huvudet, detta såg väääldigt lustigt ut och jag skrattade högt för mig själv. Han stirrade då på mig med sina stora blåa ögon och jag slutade då skratta, jag säger då det, om blickar kunde döda.. Den som säger att katter alltid landar på tassarna , den ljuger!
haha.
Såhär illa är det inte, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi! Bloggsyrran alltså!! vad fin sida du har! =)

2012-03-20 @ 10:47:30
URL: http://jagochrosaprickar.blogg.se/
Postat av: bexollila.

dagens babe - www.nattstad.se/bexollila

2012-03-20 @ 17:12:07
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0