Så var det nog..

Det där med att folk hittade till min blogg i tisdags och att jag hade rättså många unika besökare var nog bara en engångsgrej, men det är ju inte därför jag bloggar, för andras skull alltså. Jag tycker att det är kul att ha någonting att göra istället för facebook dårå ;)
Fasen, jag som skröt för syrran igår att jag hade så många kommentarer... haha.
Och så var det torsdag idag då, våren verkar hålla i sig och det gillar jag. Jag ska faktiskt gå över till grannen (mamma och pappa) och hämta ut vovven och gå en sväng! Då tror jag han blir glad, den lilla hobbelito ;)
Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar hem igen.. Jag längtar faktiskt till min egna säng, mitt badkar (som nog kan vara det bästa som finns), våran soffa, ja hela lägenheten egentligen. Där trivs jag allra bäst!
Ha en fin Torsdag ni som hittar hit, det kanske inte är en endaste, vi får väl se! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittar hit iaf!! =)PUSS

2012-03-22 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0